EasyDNNNews

23. Mirovniški festival in 14. Festival drugačnosti

23. Mirovniški festival in 14. Festival drugačnosti

23. Mirovniški festival in 14. Festival drugačnosti

Zaradi epidemiološke situacije v državi sta tudi letošnja 23. Mirovniški festival in 13. Festival drugačnosti potekala na virtualni način.

OZN je leto 2021 posvetila sadju in zelenjavi. Na ta način so želeli spodbuditi pridelavo zdrave hrane in zmanjšati količino odpadne hrane. Letošnje leto v Slovenj Gradcu obeležujemo več okroglih obletnic, povezanih s sveto Elizabeto, ki je tudi zavetnica naše župnijske cerkve. Glede na to, da je sv. Elizabeta znana tudi po svoji dobrodelnosti in pomoči drugim, smo se v sklopu tega in trenutne svetovne situacije odločili, da letošnjo tematiko Mirovniškega festivala posvetimo dobrodelnosti in prostovoljnosti s sloganom »Pomoč naj nikoli ne počiva«. To je tudi ena izmed tem Natečaja za izvirno otroško likovno in literarno delo ter fotografijo 2021, ki ga je razpisala Mestna občina Slovenj Gradec v sodelovanju s Koroško galerijo likovnih umetnosti.

Prispevke sodelujočih si lahko ogledate na naslednji povezavi:

https://www.youtube.com/watch?v=qfZvgjp0EdY&list=PLKLwFHZSoToEgylOSclU9XeqR-j8udWtp

 

 

 

 

Preberi več...
Spletni dogodek 49. Pustni karneval v Slovenj Gradcu

Spletni dogodek 49. Pustni karneval v Slovenj Gradcu

Vabimo vas k sodelovanju.

Preberi več...
9. praznik Ekoloških kmetij Slovenije

9. praznik Ekoloških kmetij Slovenije

Vljudno vabljeni na 9. praznik Ekoloških kmetij Slovenije. Čaka vas velika ekološka tržnica, zanima predavanja in pester glasbeni program. Podrobnejši program prireditve :

Program prireditve;

 9.00-17.00; VELIKA EKOLOŠKA TRŽNICA

Na EKOLOŠKI TRŽNICI se bodo predstavile ekološke kmetije iz celotne Slovenije s svojo bogato in pestro ponudbo. Tako boste lahko  tudi kupili različne ekološke pridelke in živila, ki jih imajo v ponudbi sodelujoče ekološke kmetije. V letošnjem letu bomo že tretjič našo prireditev obogatili s posebno ponudbo vrhunskih ekoloških vin, zato  v našo sredino še posebej povabimo tudi vse ekološke vinarje v Sloveniji.

11.00; Otvoritev 9. praznika ekoloških kmetij Slovenije

Pozdravni nagovori;  župan MO Slovenj Gradec Tilen Klugler, predsednik ZEPP Deteljica Jože Ledinek, ostali gosti in organizatorji. 

 9.00-18.00; Delavnica:

- ga. Emilija Pavlič – Kako ekološko hrano tudi pravilno pripraviti

 13.30-15.30; Predavanja:

- Zakaj je ekološka hrana dragocena in dražja, Mitja Zupančič, svetovalec specialist za ekološko kmetovanje, KGZS-Zavod CE 

- Ekološka hladno stiskana olja,  Mirko Hudl,Avstrija

- Rodovitnost zemlje – kako do nje in kako jo ohranjati?, red. prof. dr. dr. Ana Vovk Korže

- Razlika med ekološko in konvencionalno hrano - način pridelave korenčka in jajc,

Dominika Klavž, mag. varne prehrane

 

Preberi več...
𝗠𝗲𝗱𝗻𝗮𝗿𝗼𝗱𝗻𝗶 𝗽𝗿𝗼𝗷𝗲𝗸𝘁 𝗣𝗲𝗮𝗰𝗲 𝗿𝗼𝗮𝗱 - 𝗸𝗼𝗹𝗲𝘀𝗮𝗿𝗷𝗲𝗻𝗷𝗲 𝗽𝗼 𝗽𝗼𝘁𝗶 𝗺𝗶𝗿𝘂

𝗠𝗲𝗱𝗻𝗮𝗿𝗼𝗱𝗻𝗶 𝗽𝗿𝗼𝗷𝗲𝗸𝘁 𝗣𝗲𝗮𝗰𝗲 𝗿𝗼𝗮𝗱 - 𝗸𝗼𝗹𝗲𝘀𝗮𝗿𝗷𝗲𝗻𝗷𝗲 𝗽𝗼 𝗽𝗼𝘁𝗶 𝗺𝗶𝗿𝘂

𝗠𝗲𝗱𝗻𝗮𝗿𝗼𝗱𝗻𝗶 𝗽𝗿𝗼𝗷𝗲𝗸𝘁 𝗣𝗲𝗮𝗰𝗲 𝗿𝗼𝗮𝗱 - 𝗸𝗼𝗹𝗲𝘀𝗮𝗿𝗷𝗲𝗻𝗷𝗲 𝗽𝗼 𝗽𝗼𝘁𝗶 𝗺𝗶𝗿𝘂
Preberi več...
Kino na prostem

Kino na prostem

Kino na prostem na Trgu svobode.

Sreda, 19.8.2020 ob 21. uri - film Visoka nota

Četrtek, 20.8.2020 ob 21. uri - film Rocketman

Petek, 21.8.2020 ob 21. uri - film Mamma Mia! Spet začenja se.

 

Dogodke za vas pripravljajo Kulturni dom Slovenj Gradec, Javni zavod Spotur in Mestna občina Slovenj Gradec.

Vstopnine ni!

Preberi več...
123456

Novice

Poletna kampanja "Pohorje 365"

  • 29 junij 2020
  • Število ogledov: 3486
Poletna kampanja "Pohorje 365"

Na pobudo Partnerstva za Pohorje in njenega koordinatorja Mariborske razvojne agencije smo se povezale vse regionalne destinacijske organizacije, turistične agencije ter ključni nosilci turistične ponudbe ter v okviru poletne kampanje »Pohorje 365« oblikovali turistične pakete, s katerimi sporočamo: »Zdaj je čas, da obiščete Pohorje!«.

V okviru poletne kampanje »Pohorje 365« želimo povezati celotno ponudbo na Pohorju, ki je namenjena vsem, ki radi svoj prosti čas preživijo v naravi. Okoliščine, s katerimi se sooča cel svet, predstavljajo priložnost, da spoznamo nove, še neraziskane kotičke našega zelenega bisera Pohorja.

Pobudnik kampanje je bila Mariborska razvojna agencija (MRA), ki je tudi koordinator Partnerstva za Pohorje. O glavnem namenu promocijske kampanje Uroš Rozman, direktor MRA: »Odzvali smo se na okoliščine nove realnosti, zavihali rokave, povezali partnerje in si zadali skupen cilj: pomagati ponudnikom na Pohorju pri skupni promociji in oblikovanju paketov za različne ciljne skupine, še posebej pa mlade, družine, pare, upokojence in seveda na sploh ljubitelje narave in aktivnega preživljanja prostega časa

Z omenjeno kampanjo se navezujemo na nacionalno kampanjo »Moja Slovenija. Zdaj je čas«. Zdaj je torej čas, da obiščete Pohorje! O razlogih, zakaj obiskati Pohorje, direktorica Zavoda za turizem Maribor-Pohorje, Doris Urbančič Windisch: »Pohorje postaja izvrstna outdoor destinacija za družine, športne navdušence, pa tudi profesionalne športne ekipe. Izjemne naravne danosti, kakovostna ponudba in konkurenčne cene so prednosti, ki jih Pohorje izpostavlja v največji možni meri, slednje pa nam lahko zagotovo uspe s povezovanjem ponudnikov, sodelovanjem pri oblikovanju produktov za ciljne skupine in skupnim nastopom na tržišču«.

Ker si želimo, da bi kampanja dosegla čim več ljudi, smo se odločili, da bomo promocijsko kampanjo širili preko socialnih omrežij »Visit Pohorje«, ki že v imenu nagovarja na obisk Pohorja, kakor tudi preko spletnih strani in omrežij vseh partnerjev Partnerstva za Pohorje.

V okviru kampanje smo se trudili oblikovati atraktivne turistične pakete, ki jih lahko zbrane na enem mestu najdete na spletni strani turistične agencije Pohorje turizem (http://pohorje-turizem.com/turizem/destinacija-pohorje) in na spletnem portalu vseh partnerjev. Kot vemo, pa si nekateri svoj dopust raje organizirajo sami. Ker smo želeli s kampanjo dvigniti tudi prepoznavnost vseh občin, vključenih v Partnerstvo za Pohorje, smo pripravili pregled glavnih turističnih znamenitosti, ki lahko pritegnejo goste k daljšemu počitnikovanju.

Tega si želijo tudi na RRA Koroška, ki je hkrati tudi destinacijska organizacija. O tem direktorica RRA Koroška, Karmen Sonjak: »S skupno promocijo sporočamo, da se le s sodelovanjem lahko dosega dobre rezultate in da naj bo to sodelovanje in skupen nastop na trgu začetek neke pozitivne zgodbe, ki bo na daljši rok zagotovo prinesla tudi dobre rezultate ter zadovoljstvo tako ponudnikov kot tudi gostov. Prepričana sem, da jih naravne lepote in danosti Pohorja ne bodo pustile ravnodušne in se bodo z veseljem vračali

Povezovanje, ki se je razvilo skozi poletno kampanjo »omogoča bolj učinkovito delovanje celotnega prostora, prenos dobrih praks, oblikovanje celovitejših 5-zvezdničnih doživetij, specializacijo in večjo prilagodljivost zahtevam turističnega gosta«, še dodaja Domen Vogelsang, direktor LTO Rogla-Zreče.

Prizadevanja Partnerstva za Pohorje in predstavnikov vseh javnih in zasebnih organizacij, ki sodelujejo v tej akciji pozdravlja tudi dr. Tanja Lešnik Štuhec, avtorica Vizije Pohorje 2030 in pravi: »Nosilcem bodočih prizadevanj polagam na srce, da lahko le sodelovanje z namenom sinergičnih učinkov za vse deležnike Pohorja enakomerno razprši tako goste kot stroške in prihodek, ki ga prinašajo na Pohorje

Poletna kampanja bo trajala vse do konca meseca oktobra. Vabimo vas, da nas spremljate na vseh omenjenih portalih in skupaj z nami pišete pozitivne zgodbe s Pohorja, kajti: »Zdaj je čas za Pohorje!«

 


Za več informacij je za vas dosegljiva:

Klavdija Gornik, koordinatorica Partnerstva za Pohorje
041 220 453
[email protected]