"Ko bomo šli na prve letošnje počitnice, bomo šli z novim občutkom prostosti. Vedeli bomo, kam hočemo. Pripravljeni bomo na novo raziskovanje našega zelenega koščka sveta."
Slovenska turistična organizacija je v sredini maja (v sodelovanju s številnimi partnerji turističnega gospodarstva, destinacijami, ključnimi institucijami slovenskega turizma, produktnimi združenji, ambasadorji in vplivnimi posamezniki, mediji ter drugimi institucijami) lansirala novo vseslovensko komunikacijsko kampanjo za domači trg Moja Slovenija. Cilj kampanje je spodbujanje prebivalcev Slovenije, da dopustujejo doma in raziskujejo Slovenijo ter delijo svoja doživetja, saj bo v obdobju po epidemiji za okrevanje gospodarstva pomembno zagotoviti rast domačega povpraševanja. Osnovali so osnovni promocijski video, ki si ga lahko ogledate tukaj, hkrati pa je videe z vabili posnelo že kar nekaj znanih obrazov in so na ogled tukaj. V sklopu kampanje je zasnovanih veliko različnih aktivnosti, na družbenih omrežjih pa se akcija promovira tudi s ključnikom (»hashtagom«) #mojaslovenija.
Vabljeni, da fotografije svojih doživetij na družbenih omrežjih označite z omenjenim ključnikom in vam želimo, da bodo letošnje počitnice znotraj meja Slovenije nepozabne.